Reis naar Koh Samui_13/06/2014 - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Eric & Patricia Verhoeven - WaarBenJij.nu Reis naar Koh Samui_13/06/2014 - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Eric & Patricia Verhoeven - WaarBenJij.nu

Reis naar Koh Samui_13/06/2014

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Eric & Patricia

13 Juni 2014 | Thailand, Ko Samui

Lieve allemaal,

Spannend hè vanavond ons Oranje wat gaat spelen. Bij ons spelen ze om 02.00 uur vannacht dus wij gaan de wekker zetten.
Eric heeft z'n oranje shirt al aan, want wat zal er gebeuren als hij 'm niet aan heeft!?

Gisteren hebben wij een relaxte dag gehad in Ayutthaya. We hebben gewandeld, marktje bezocht en gezwommen.

Vandaag zijn wij doorgereisd naar Koh Samui. Er staat hier heel veel wind, maar dat is voor ons Hollanders ook wel lekker even bijkomen van de warme dagen. Op de boot was het iets minder fijn, maar stil blijven zitten en recht voor je uitkijken. Ik kom dan uit Katwijk, maar heb geen zeebenen. Haha..

Om 20.15 uur zijn wij aangekomen in ons hotel en hebben net heerlijk gegeten. De komende dagen gaan wij ontspannen bij het zwembad en op het strand. Tot snel...

En nog even een liedje op het af te leren: Hup Holland Hup laat de leeuw niet in z'n hempie staan.......

Kusjes en knuffel van ons

• 14 Juni 2014 - 10:35

Moeders:

Hoi hoi lieverds ja het heeft echt geholpen dat oranje shirt .Fijn dat het leuk is na die barre boottocht. Haha genieter lekker van .hvj xxxxx