Bangkok _ 8/6/2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eric & Patricia Verhoeven - WaarBenJij.nu Bangkok _ 8/6/2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eric & Patricia Verhoeven - WaarBenJij.nu

Bangkok _ 8/6/2014

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric & Patricia

08 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

En dan zit je opeens in Bangkok aan de rand van je zwembad! Mensen; het is hier nu al geweldig!

Na een vroege aankomst, wat shoppen en een hapje en een drankje begon onze reis om 21.40 uur naar Bangkok. De reis was top. We mistten een buurman op een rij van 3 dus hadden we ruimte genoeg. We hebben lekker filmpjes en series gekeken en een spelletje gedaan.

Na een goed ontvangst op de luchthaven van Bangkok werden we naar ons hotel gebracht. Ik moet zeggen, de service is top. Overal is iedereen vriendelijk en aardig. Na onze spullen afgegooid te hebben vertrokken we naar de weekend markt. Hoe fantastisch is dat?! En op de terug weg .. even een tuk-tuk. We vinden Bangkok echt heerlijk maar vertrekken morgen ochtend om. 7.30 uur naar de River Kwai. We houden jullie op de hoogte.

Kus en knuffel, Eric en Patricia

• 08 Juni 2014 - 18:54

Anita:

Veel plezier bij de river kwai! Heel mooi en kijk uit voor de trein! Als jullie de mogelijkheid hebben moet je met het treintje over de brug gaan! Is echt fantastisch! Geniet anita

• 08 Juni 2014 - 19:07

Leon En Mel:

Heeel veel plezier leukerds en doe voorzichtig! Geniet er van en maak er een onvergetelijke reis van xxxxx

• 08 Juni 2014 - 21:39

Mama En Papa:

Zitten lekker met een wijntje en twee katten in de tuin in rijnsburg. Wat wil je nog meer ? Xxxx

• 09 Juni 2014 - 11:07

Moeders:

Hoi lieverds klinkt goed en ziet er ook zo uit . Genieten jullie lekker en veel plezier nog .kijk uit naar nog meer foto's .hvj xxx

• 09 Juni 2014 - 13:10

Eric & Patricia Verhoeven:

@ Anita: Dank je meis. We hebben in het treintje gezeten en je hebt geen woord gelogen! X

@ Leon en Mel: Dank je wel! X

@ Mama en papa: Niks het klinkt heerlijk. Ook voor jullie genieten. X